GÜNCEL DERSLER : | |||
---|---|---|---|
EBB 107 | Eğitim Felsefesi D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EPO 505 | Öğrenme Öğretme Süreçleri D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 801 | Uzmanlık Alan Dersi D+U : (4+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPT 516 | Proje D+U : (0+0), AKTS :15 | 1. Öğretim | |
EPU 517 | Proje D+U : (0+0), AKTS :15 | 1. Öğretim | |
OOE 445 | Gk Seç: Dünya ve Türk Eğitim Tarihi D+U : (2+0), AKTS :5 | 1. Öğretim | |
SNE 405 | Öğretmenlik Uygulaması I D+U : (2+6), AKTS :10 | 1. Öğretim | |
SNE 405 | Öğretmenlik Uygulaması I D+U : (2+6), AKTS :10 | 1. Öğretim | |
YBO 509 | Yaşam Boyu Eğitimde Program Geliştirme D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPT 502 | Eğitimin Kuramsal Temelleri D+U : (3+0), AKTS :8 | 2. Öğretim | |
OOE 445 | Gk Seç: Dünya ve Türk Eğitim Tarihi D+U : (2+0), AKTS :5 | 2. Öğretim | |
EPU 510 | Eğitimde Program Geliştirme D+U : (3+0), AKTS :8 | Karma Öğretim | |
EPU 514 | Eğitimin Kuramsal Temelleri D+U : (3+0), AKTS :8 | Karma Öğretim | |
EBB 106 | Eğitim Felsefesi D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EBB 106 | Eğitim Felsefesi D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EBB 106 | Eğitim Felsefesi D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EPO 502 | Eğitimde Program Değerlendirme D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 801 | Uzmanlık Alan Dersi D+U : (4+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
RPD 210 | Topluma Hizmet Uygulamaları D+U : (1+2), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
RPD 404 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması D+U : (1+4), AKTS :5 | 1. Öğretim | |
EPT 507 | Öğrenme-Öğretme Süreçleri D+U : (3+0), AKTS :8 | 2. Öğretim | |
RPD 210 | Topluma Hizmet Uygulamaları D+U : (1+2), AKTS :3 | 2. Öğretim | |
RPD 210 | Topluma Hizmet Uygulamaları D+U : (1+2), AKTS :3 | 2. Öğretim | |
RPD 404 | Rehberlik ve Psikolojik Danışmada Alan Çalışması D+U : (1+4), AKTS :5 | 2. Öğretim | |
EPU 515 | Öğrenme-Öğretme Kuramları D+U : (3+0), AKTS :8 | Karma Öğretim | |
EPU 517 | Proje D+U : (0+0), AKTS :15 | Karma Öğretim | |
EBB 101 | Eğitime Giriş D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EPO 505 | Öğrenme Öğretme Süreçleri D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 801 | Uzmanlık Alan Dersi D+U : (4+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
RPD 405 | Rpd'de Program Geliştirme D+U : (2+0), AKTS :2 | 1. Öğretim | |
YBO 509 | Yaşam Boyu Eğitimde Program Geliştirme D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPT 502 | Eğitimin Kuramsal Temelleri D+U : (3+0), AKTS :6 | 2. Öğretim | |
EPT 516 | Proje D+U : (0+0), AKTS :24 | 2. Öğretim | |
RPD 405 | Rpd'de Program Geliştirme D+U : (2+0), AKTS :2 | 2. Öğretim | |
RPD 409 | Okullarda Rpd Uygulaması I D+U : (2+6), AKTS :10 | 2. Öğretim | |
EPU 510 | Eğitimde Program Geliştirme D+U : (3+0), AKTS :6 | Karma Öğretim | |
EBB 106 | Eğitim Felsefesi D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EBB 106 | Eğitim Felsefesi D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EBB 106 | Eğitim Felsefesi D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EPO 517 | Çağdaş Türk Eğitim Sistemi’nin Sorunları D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 607 | Eğitim Programının Teorik ve Felsefi Temelleri D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 801 | Uzmanlık Alan Dersi D+U : (4+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 901 | Uzmanlık Alanı D+U : (4+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
YBO 508 | Mesleki Teknik ve Halk Eğitimi D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPT 507 | Öğrenme-Öğretme Süreçleri D+U : (3+0), AKTS :6 | 2. Öğretim | |
EPT 516 | Proje D+U : (0+0), AKTS :24 | 2. Öğretim | |
EPU 510 | Eğitimde Program Geliştirme D+U : (3+0), AKTS :6 | Karma Öğretim | |
EPU 514 | Eğitimin Kuramsal Temelleri D+U : (3+0), AKTS :6 | Karma Öğretim | |
EPU 515 | Öğrenme-Öğretme Kuramları D+U : (3+0), AKTS :6 | Karma Öğretim | |
EPU 517 | Proje D+U : (0+0), AKTS :24 | Karma Öğretim | |
EBB 107 | Eğitim Felsefesi D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EBB 107 | Eğitim Felsefesi D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EBB 107 | Eğitim Felsefesi D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EPO 505 | Öğrenme Öğretme Süreçleri D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 801 | Uzmanlık Alan Dersi D+U : (4+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 901 | Uzmanlık Alanı D+U : (4+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
YBO 509 | Yaşam Boyu Eğitimde Program Geliştirme D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
YBO 518 | Yetişkin Eğitiminde Öğrenme-Öğretme D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPT 502 | Eğitimin Kuramsal Temelleri D+U : (3+0), AKTS :6 | 2. Öğretim | |
EPT 507 | Öğrenme-Öğretme Süreçleri D+U : (3+0), AKTS :6 | 2. Öğretim | |
EPT 516 | Proje D+U : (0+0), AKTS :24 | 2. Öğretim | |
EPU 510 | Eğitimde Program Geliştirme D+U : (3+0), AKTS :6 | Karma Öğretim | |
EPU 515 | Öğrenme-Öğretme Kuramları D+U : (3+0), AKTS :6 | Karma Öğretim | |
EPU 517 | Proje D+U : (0+0), AKTS :24 | Karma Öğretim | |
EBB 106 | Eğitim Felsefesi D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EBB 106 | Eğitim Felsefesi D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EPO 505 | Öğrenme Öğretme Süreçleri D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 517 | Çağdaş Türk Eğitim Sistemi’nin Sorunları D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 602 | Öğrenme-Öğretme Kuramları D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 801 | Uzmanlık Alan Dersi D+U : (4+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 901 | Uzmanlık Alanı D+U : (4+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPT 502 | Eğitimin Kuramsal Temelleri D+U : (3+0), AKTS :6 | 2. Öğretim | |
EPT 507 | Öğrenme-Öğretme Süreçleri D+U : (3+0), AKTS :6 | 2. Öğretim | |
EPT 509 | Karşılaştırmalı Eğitim D+U : (3+0), AKTS :6 | 2. Öğretim | |
EPT 516 | Proje D+U : (0+0), AKTS :24 | 2. Öğretim | |
EPU 510 | Eğitimde Program Geliştirme D+U : (3+0), AKTS :6 | Karma Öğretim | |
EPU 515 | Öğrenme-Öğretme Kuramları D+U : (3+0), AKTS :6 | Karma Öğretim | |
EPU 517 | Proje D+U : (0+0), AKTS :24 | Karma Öğretim | |
EPO 505 | Öğrenme Öğretme Kuramları D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 506 | Karşılaştırmalı Eğitim D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 517 | Çağdaş Türk Eğitim Sistemi’nin Sorunları D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 602 | Öğrenme-Öğretme Kuramları D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 801 | Uzmanlık Alan Dersi D+U : (4+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 901 | Uzmanlık Alanı D+U : (4+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
RPD 405 | Rpd'de Program Geliştirme D+U : (2+0), AKTS :2 | 1. Öğretim | |
EPT 502 | Eğitimin Kuramsal Temelleri D+U : (3+0), AKTS :6 | 2. Öğretim | |
EPT 507 | Öğrenme Öğretme Kuramları D+U : (3+0), AKTS :6 | 2. Öğretim | |
EPT 516 | Proje D+U : (0+0), AKTS :24 | 2. Öğretim | |
EPU 510 | Eğitimde Program Geliştirme D+U : (3+0), AKTS :6 | Karma Öğretim | |
EPU 514 | Eğitimin Kuramsal Temelleri D+U : (3+0), AKTS :6 | Karma Öğretim | |
EPU 515 | Öğrenme-Öğretme Kuramları D+U : (3+0), AKTS :6 | Karma Öğretim | |
EPU 517 | Proje D+U : (0+0), AKTS :24 | Karma Öğretim | |
EBB 009 | Eğitimde Program Geliştirme D+U : (2+0), AKTS :4 | 1. Öğretim | |
EBB 106 | Eğitim Felsefesi D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EBB 106 | Eğitim Felsefesi D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EPO 517 | Çağdaş Türk Eğitim Sistemi’nin Sorunları D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 601 | Eğitimde Program Geliştirme D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 606 | Program Değerlendirme Yaklaşımları ve Modelleri D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 801 | Uzmanlık Alan Dersi D+U : (4+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 901 | Uzmanlık Alanı D+U : (4+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPT 501 | Eğitimde Program Geliştirme D+U : (3+0), AKTS :6 | 2. Öğretim | |
EPT 502 | Eğitimin Kuramsal Temelleri D+U : (3+0), AKTS :6 | 2. Öğretim | |
EPT 507 | Öğrenme Öğretme Kuramları D+U : (3+0), AKTS :6 | 2. Öğretim | |
EPT 516 | Proje D+U : (0+0), AKTS :24 | 2. Öğretim | |
EPU 510 | Eğitimde Program Geliştirme D+U : (3+0), AKTS :6 | Karma Öğretim | |
EPU 515 | Öğrenme-Öğretme Kuramları D+U : (3+0), AKTS :6 | Karma Öğretim | |
EPU 517 | Proje D+U : (0+0), AKTS :24 | Karma Öğretim | |
EBB 101 | Eğitime Giriş D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EBB 101 | Eğitime Giriş D+U : (2+0), AKTS :3 | 1. Öğretim | |
EPO 501 | Eğitimde Program Geliştirme D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 601 | Eğitimde Program Geliştirme D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 606 | Program Değerlendirme Yaklaşımları ve Modelleri D+U : (3+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 801 | Uzmanlık Alan Dersi D+U : (4+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPO 901 | Uzmanlık Alanı D+U : (4+0), AKTS :6 | 1. Öğretim | |
EPT 502 | Eğitimin Kuramsal Temelleri D+U : (3+0), AKTS :6 | 2. Öğretim | |
EPT 507 | Öğrenme Öğretme Kuramları D+U : (3+0), AKTS :6 | 2. Öğretim | |
EPT 516 | Proje D+U : (0+0), AKTS :24 | 2. Öğretim | |
EPU 510 | Eğitimde Program Geliştirme D+U : (3+0), AKTS :6 | Karma Öğretim | |
EPU 514 | Eğitimin Kuramsal Temelleri D+U : (3+0), AKTS :6 | Karma Öğretim | |
EPU 515 | Öğrenme-Öğretme Kuramları D+U : (3+0), AKTS :6 | Karma Öğretim | |
EPU 517 | Proje D+U : (0+0), AKTS :24 | Karma Öğretim |
İletişim
otutkun@sakarya.edu.tr+90 (264) 295 54 54